onsdag 17 januari 2007

Mer förslag på baddräk

Det finns modeller för alla smaker

11 kommentarer:

ANNA-LYS sa...

Är det semesterbilden från Mallorca?
Tycker du att de är sköna? Eller är det någon annan på bilden?

Ang din kommentar hos mig:

Jag experimenterar ... OM jag skrivit om duttar eller blondiner hade männen kastat sig in i kommentarerna. Som det är nu har jag massor av män som besöker ... men det är då helt plötsligt rackarns känsligt för dem.

Man skämtar INTE om snoppstorlek ... men BRÖST det går tydligen utmärkt! Tror inte storleken har betydelse ... det visar inget om hur stor kärleken är.

Life in a Nutshell!

FANCY sa...

*LOL*...Kan vi inte skoja om storlek...nähä...men du jag har hittat en modell som kanske döljer sanningen...*LOL*...

http://www.rabbitvalley.com/image_cache/20877.jpg

;-)

Carlos sa...

Anna-Lys: Men, men, jag skäms inte för min litenhet! Jag ville bara belysa att det finns snoppar av alla storlekar. Smaken är ju olika så det bör finnas storlekar för alla smaker.

Trodde du att jag hade tagit åt mig? Och jag som trodde att du kände mig bättre än så.

Den man som är inte nöjd med sin snoppstorlek är en man som inte har hittat sin identitet, och de ska man inte ta på alvar. Vi har det vi har och så gör vi det bästa av det.

Det börjar likna en djungel här bloggsidorna. Så många människor som blir aggressiva för ingenting. Försök och se sakerna från en människas perpektiv, som innehåller båda könen, och inte från man och kvinna perspektiv. Det eviga kriget lär aldrig ta slut. Män är idioter, säger kvinnorna. Kvinnor är idioter, säger männen. Samtidigt kan ingen av dem sluta jaga det andra könet.

Och som avslutning, om ni har något mot en karl är den karl ni ska attackera och låta de andra att vara ifred. Alla människor är inte likadana. Fel gör vi alla, annars kan vi inte lära av livet. Men förlöjliga det andra könet bara för att man har haft problem med någon av dem är att inte vilja sova gott om nätterna. Varför kan inte vi vara snälla mot varandra?

Make Love not War
Carlos

Carlos sa...

Hej Racingpia,
Det har blivit så. Jag har blivit missuppfattat. Först skriver en hyllning till kvinnan och får en massa skit från, juste, från kvinnor. Sedan skriver jag att storleken på snoppen kan variera från nästan obefintlig till enorma sådana, och vad händer? Jo, då får jag skit för det också. Det kanske är ett måste för vissa kvinnor att försöka förlöjliga hankönet.

Om det här är en bloggplatform för kvinnliga behåuppbrännare vill jag inte vara med längre.
Det är vacker att prata om demokrati men desto svarare att bevisa det med handling.

FANCY sa...

Carlos!
Jag förstår inte?...var det jag med mitt skämt eller???

ANNA-LYS sa...

Kära Carlos

Du har inte blivit missuppfattad vi är precis på samma linje ... läs min första kommentar ovan.

med slutklämmen:

... tror inte storleken har betydelse ... det visar inget om hur stor kärleken är.

Nu har vi blivit påhoppade ... Fancy slutar blogga ... därför att du har uppfattat/missförstått min kommentar ovan. Tråkigt att du framställer mig som om jag sagt något annat.

Vi delar helt uppfattning ... men du verkar vilja grälla och dra in andra i det. Ta nu väl hand om dig och lycka till med både bloggning och ditt överklagande på försäkringskassan.

Både du och jag kan vara både stora här och där men är människor som tar "den svages" linje utåt, eller hur? Därför att vi anser att svaget eller storhet som människa ligger ej i fysiska attribut.

Farväl både Carlos och RacingPia!

Carlos sa...

Hej Anna!

Jag är ledsen om jag är orsaken till att ni har kommit i kant med varandra.
Jag tycker om dig och vill inte förlora dig som vän.
Jag kan bara säga att jag har hamnat i en situation där jag kände mig angripen och hur jag än försökte kom aldrig ur därifrån.
Du skrev att du skrev att du tyckte som jag, men hur jag letade kunde aldrig hitta den texten. Varje gång vi försökte berätta för varandra att vi var på samma plan blev bara ännu krångligare och svårare att ta sig ur.

Så Anna, forsätt du att blogga med dina vänner, för jag tycker att ni hör ihop. Ni fungerar som kreativa källor för varandra. Så snälla, inga sura miner nu och fortsätt att vara vänner.

Kan vi gräva ner yxan och ta fram fredspipan?

Kram på dig,
Carlos

ANNA-LYS sa...

... oK

Så har du raderat min sista kommentar här.
What a game people play!

PS "man" på svenska betyder människa DS

Läs gärna min första kommentar en gång till med den vetskapen ....

Carlos sa...

Hej Anna!

Jag är ledsen, men jag har inte raderat någonting härifrån. Men något hände när jag skulle rulla med musen, allt innehåll försvann och en ny sida med en felkod kom fram med informationen att jag skulle till blogghjälpen och klistra in en felkoden. Detta gav ingen klarhet. Så jag vet inte vad som hände. Kan inte du lägga in det igen?
Ska försöka byta ut musen. Det är något fel på den för när jag jobber med ett Worddokument så kan, plötsligt, allting börja rulla och stora stycken markerar sig självt.

Bilden är inte från inte från Mallorca, den är från USA. Men det ser att vara skönt ut där.

Du kan skämta om snoppar hur mycket du vill, mig gör det inget. Tycker att det är roligt om någon kan skämta om den saken. De finns ju där av någon anledning.
Jag skulle aldrig kunna skämta om kvinnobröst för jag vet hur mycket dom betyder för er.

Kram
Carlos

Carlos sa...

Vad kan denna kod "bX-2mql9j" betyda?

Steven sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.